Storingen en reparaties

Wanneer je een storing constateert in je eigen woning of in de algemene ruimtes is het van groot belang dat je deze ook doorgeeft aan de betreffende instantie. Ga er niet van uit dat iemand anders dat wel zal doen, om vervolgens te klagen dat er niets aan wordt gedaan. Het is dan ook zaak voor alle bewoners storingen en gebreken te melden. Dit is geen speciale taak voor de Bewonerscommissie of de nestoren. In onderstaand overzicht kun je zien met welke klachten je bij welke instantie terecht kunt.

Algemene storingen en gebreken

Voor het laten verrichten van reparaties in je eigen woning en in de algemene ruimtes kun je terecht bij Vastgoedservice, telefoon +31 15 2516700, email info@vastgoedservice.nl en website www.vastgoedservice.nl
Vastgoedservice is bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur.

Dringende storingen

Voor dringende storingen kun je ook terecht bij de Dienst Vastgoedservice. Buiten kantoortijden kun je bij dringende storingen bellen met +31 15 2516700.

Verstopte afvoer

Je kunt met problemen met betrekking tot een verstopte afvoer terecht bij de firma R.R.S. telefoon +31 70 3368888 en website www.rrs.nl

Controleer eerst of de verstopping niet lokaal zit:
Keuken: Controleer het sifon (zwanenhals). Maak deze goed schoon en plaat deze terug (let op rubber ringen!)
Douche: Verwijder het putdekseltje en maak de put en afvoer goed schoon.
Toilet: Controleer eerst of er niet perongeluk iets in het toilet is gevallen dat de afvoer blokkeert.

Zodra je merkt dat het water ergens minder snel wegstroomt, controlleer dan direct op verstopping en schakel tijdig hulp in als dat nodig is. Als de boel echt overstroomt is de ellende vrij groot.

Cv en warm water

In het geval van (al dan niet dringende) storingen aan de cv en warm water-voorziening kun je rechtstreeks de firma Coster bellen: +31 15 2120083 (tijdens kantooruren).
Voor dringende storingen, kun je contact opnemen via +31 70 3244455.

Netwerk en internet

ITT Desk Support Team:
Tel: 088-4117788 (ma-vr 8:30 - 17:00)
E-mail: support@ittdesk.nl
Web: ittdesk.nl

Kabelaansluiting

Bij storingen aan de kabelaansluiting bel je Ziggo op 0900 1884 (lokaal tarief).

Liften

Storingen en gebreken aan de liften kun je rechtstreeks aan Sky Lift doorgeven op telefoonnummer 088 505 1 505, of op hun website www.skylift.nl

Glasbreuk

Bij glasbreuk kun je contact opnemen met de firma Zantman, telefoon +31 15 2624777 en website www.zantmanbv.nl .

Verlichting

Kapotte lampen in openbare ruimtes kun je melden bij de huismeester, 's ochtends meestal te vinden op zijn kamer onderin de HJK toren.